Arap Dili ve Edebiyatı - Üniversitelerin Arap Dili ve Edebiyatı Bölümleri listesi

Arap Dili hangi Üniversitelerde var. Arap Dili Edebiyatı Öğretim Üyeleri ve Bölüm hakkında bilgiler.

Ankara Üniversitesi
Anabilim Dal ındaki 4 yıllık lisans ö ğr etimi programı Cahiliyye döneminden günümüze kadar olan dönemdeki şiir ve nesir örneklerini ele almaktadır. Arapça kompozisyon yazma denemeleri yaptırılmakta ve öğrenciye konuşma alışkanlığı kazandırılmaya çalışılmaktadır. Bölüm Sayfasına git

Atatürk Üniversitesi
Bölümümüz, Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi bünyesinde 1968’te Arap-Fars Dilleri ve Edebiyatları Bölümü adı ile kurulmuş ve Lisans düzeyindeki öğretimine 1974-1975 öğretim yılında başlamıştır.

Dicle Üniversitesi - Arap Dili ve Edebiyatı

İstanbul Üniversitesi
Eskiden beri programlarda yer alan Arap Dili ve Edebiyatı ile Fars Dili ve Edebiyatı dersleri, 1938 yılında bir kürsü içinde verilmeye başlanmış, daha sonra 1963 yılından itibaren iki ayrı kürsü halinde faaliyet göstererek bugünkü şeklini kazanmıştır. Daha fazla bilgi ve bölüm sayfası için Tıklayın

Selçuk Üniversitesi
Arap Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalında eğitim-öğretime 1986-1987 öğretim yılında başlandı. Bölümde, 1992 yılından itibaren 2. Öğretim de başlatıldı. 1999-2000 öğretim yılında alınan bir kararla, ikinci öğretime, 2001-2002 öğretim yılında alınan bir kararla da birinci öğretime öğrenci alınması durduruldu.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Facebook’a yüzüm açık bir fotoğrafımı koymam caiz midir?

Bunlara Da Bak

Dubai Nerede - Dubai Nerde - Dubai Haritada Yeri

Katar Nerede - Katar Nerde - Katar Neresi - Katar'ın Dünya Haritasındaki Yeri

Yemen Nerede - Yemen Nerde - Yemen'in Dünya Haritasındaki Yeri Neresi

Kuveyt Nerede - Kuveyt Dünyanın Neresinde

Dubai İş İlanları - Dubai'de İş Bul - Dubai İşçi Arayanlar - Dubai Eleman Arayanlar - Dubai'de İş Bulmak İçin Siteler